Zamówienia publiczne - Powiatowy Urząd Pracy w Olecku


Zawartość stron

Olecko, dn. 11.07.2014r.

OA-272-1/IW/14

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z planowanym udzieleniem zamówienia na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 907) Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro dotyczącej usługi wypłaty świadczeń pieniężnych ze środków publicznych w formie gotówkowej dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób z terenu powiatu oleckiego- klientów Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.

Wspólny słownik zamówień (CPV): 66000000-0

I. Zamawiający:

Powiat Olecko- Powiatowy Urząd Pracy w Olecku

ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko

NIP: 847-140-73-95

REGON: 510934021

e-mail: biuro@pup.olecko.pl

Tel. 87/520 30 78,

Faks: 87/520 27 46

Adres strony internetowej Zamawiającego: www.pup.olecko.pl

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa wypłaty świadczeń pieniężnych ze środków publicznych w formie gotówkowej dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób z terenu powiatu oleckiego- klientów Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku. Szacunkowa liczba uprawnionych wynosi około 240 osób miesięcznie. Średnia miesięczna kwota wypłat gotówkowych wynosi około 146 336 złotych. W okresie trwania umowy mogą wystąpić zmiany w zakresie ilości obsługiwanych osób (spadek lub wzrost) oraz zmiany w wysokości wypłacanych w miesiącu kwot (spadek lub wzrost).

Charakterystyka usługi:

a) realizacja usługi odbywa się w formie wypłaty gotówki na podstawie sporządzonych i zatwierdzonych przez Zamawiającego list wypłat różnorakich świadczeń w szczególności: zasiłków, stypendiów, dodatków aktywizacyjnych, zwrotu kosztów dojazdu, a także innych wypłat dokonywanych przez Zamawiającego z Funduszu Pracy, Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego i innych źródeł, zgodnie z jego kompetencjami;

b) środki na realizację wypłat gotówkowych są przekazywane przez Zamawiającego w terminie do dwóch dni przed ustalonym terminem wypłat;

 

 

c) usługa ma być świadczona

na terenie miasta Olecka oraz w miejscowościach: Kowale Oleckie, Świętajno, Wieliczki;

d) Wykonawca jest zobowiązany do wypłacania świadczenia osobom bezrobotnym i innym uprawnionych na podstawie dowodu osobistego;

e) obowiązkiem Wykonawcy jest organizacja wypłaty w lokalach odpowiednio przygotowanych do obsługi w dniach wypłat większej ilości klientów, odpowiednio przestrzennych, ogrzewanych, czystych, wyposażonych w miejsca do siedzenia i w razie potrzeby do oczekiwania;

f) prowizja Wykonawcy jest stała w okresie obowiązywania umowy a maksymalna jej wysokość, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 października 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej Funduszu Pracy (Dz. U. z 2011 r. Nr 221, poz. 1317 z późn. zm.),

od dokonywanych wypłat nie może przekroczyć 0,8 % wypłaconych świadczeń.

g) szacunkowa, miesięczna kwota wypłat gotówkowych, określona w Formularzu ofertowym, jest wielkością zmienną w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega, że faktyczna liczba osób i wysokość wypłat będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, jednakże ich miesięczny spadek nie będzie stanowił podstawy dla Wykonawcy do roszczenia o wykonanie wysokości wypłat gotówkowych i ceny brutto, określonych w Formularzu ofertowym.

III. Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia:

od 01.09.2014 roku do 31.08.2017 roku.

IV. Termin związania ofertą:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert.

V. Warunki udziału w postępowaniu:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1376 z późn. zm.) lub na podstawie innych ustaw,

2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, w tym posiadają warunki lokalowe do wykonania usługi wypłaty świadczeń gotówkowych osobom bezrobotnym i innym uprawnionym zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.

4) dysponują kadrą o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia zamówienia Podwykonawcom

 

 

VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1. Formularz ofertowy- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę-

załącznik nr 1

2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-

załącznik nr 2

3. Oświadczenie – wypełnione i podpisane przez Wykonawcę-

załącznik nr 3

4. Wzór umowy do zaakceptowania-

załącznik nr 4

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania składa następujące dokumenty:

1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego (lub innego ustawowo uprawnionego podmiotu) na prowadzenie działalności bankowej na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1376 z późn. zm.) lub wykazać inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności bankowej na podstawie innych ustaw;

3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych;

VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zmawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie na adres Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko

2. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą telefonu: (087) 520 30 78 , wew. 241 lub faksu (087) 520 27 46

3. Osoba upoważniona do kontaktu: Iwona Wojnowska, tel. (087) 520 30 78 , wew. 241 w godz. 08.30- 15:30, e-mail: i.wojnowska@pup.olecko.pl

VIII. Opis przygotowania oferty

1. Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej, w oryginale, drogą pocztową, kurierem lub osobiście w siedzibie tutejszego Urzędu.

2. Oferta winna być sporządzona w języku polskim.

3. Dokumenty w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.

4. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej

 

 

za zgodność z oryginałem, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

5. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w zapytaniu ofertowym zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami- załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.

6. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, spiętą (zszytą) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

7. Koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.

IX. Miejsce i termin składania ofert:

1. Oferta powinna być złożona do dnia

18.07.2014 roku do godziny 11:00 w siedzibie Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy, 19-400 Olecko, ul. Armii Krajowej 30, pokój nr 14 (sekretariat).

2. W przypadku złożenia oferty po ww. terminie oferta nie będzie podlegać rozpatrzeniu i zostanie zwrócona Wykonawcy.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1) poprawienia / uzupełnienia /wyjaśnienia ofert,

2) przedłużenia terminu składania ofert,

3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli:

a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu lub nie wpłynie żadna oferta,

b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w szczególności gdy cena brutto określona przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym przekracza 0,8% szacunkowej średniomiesięcznej kwoty wypłat gotówkowych dla uprawnionych,

c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

X. Opis sposobu obliczania ceny

1. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT- jeżeli występuje.

2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

3. Cena może być tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia, nie dopuszcza się wariantowości cen.

 

 

4. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego

5. Cena podana w „Formularzu ofertowym"- załącznik nr 1 stanowi wysokość prowizji od wypłaconych świadczeń

6. Nie przewiduje się możliwości wzrostu prowizji przedstawionej w ofercie. Wysokość prowizji w złożonej ofercie zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom.

XI. Kryteria wyboru oferty

1. Kryteria oceny ofert- Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

a) oferta spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym

b) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie

c) Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego

2. Oferty będą oceniane na podstawie następującego kryterium:

wysokość prowizji od kwoty wypłaconej zasiłków dla osób bezrobotnych i innych osób uprawnionych-waga 100 %

Kryterium będzie punktowane w skali od 0 do 100. Punkty za dane kryterium mnożone będą przez wagę. Wszelkie obliczenia wykonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ocena oferty na podstawie kryterium „wysokość prowizji od kwoty wypłaconej zasiłków dla osób bezrobotnych i innych osób uprawnionych" będzie dokonana wg następującego wzoru:

P= (CN : COB) x 100 %

gdzie:

P- liczba punktów przyznana Wykonawcy za wysokość prowizji- cenę

CN- najniższa zaoferowana wartość prowizji- cena

COB- wartość prowizji – cena zaoferowana w ofercie badanej

3. Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wybiera spośród tych ofert tę ofertę, która zawiera większą liczbę stanowisk kasowych (zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego).

 

 

XII. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy

1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz zamieści informację na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.

2. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie- zgodnie z wzorem umowy załączonym do zapytania ofertowego- załącznik nr 4

XIII. Załączniki do zapytania ofertowego

1. Formularz ofertowy- Załącznik nr 1

2. Oświadczenie Wykonawcy- Załącznik nr 2

3. Oświadczenie- Załącznik nr 3

4. Wzór umowy- Załącznik nr 4

Załączniki
Zapytanie dotyczące usługi wypłaty dla bezrobotnych (pdf, 322 KB)
Załącznik do zapytania ofertowego nr 1-2-3-4 (doc, 88 KB)

Partnerzy

Na skróty

 Przejdź na górę