Zamówienia publiczne - Powiatowy Urząd Pracy w Olecku


Zawartość stron


 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku , ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 520-30-78, faks 0-87 520-27-46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.olecko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia zawodowego 
pod nazwą Profesjonalna sekretarka z językiem obcym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Profesjonalna sekretarka z językiem obcym, realizowanego w ramach projektu Kierunek praca współfinansowanego 
ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla 10 osób, posiadających status osoby bezrobotnej. 2. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu sekretarki. Moduł językowy umożliwi uczestnikom szkolenia, posiadającym podstawową znajomość języka obcego posługiwanie się językiem rosyjskim albo angielskim w typowych sytuacjach życia codziennego 
i zawodowego. 3. W przypadku modułu językowego uczestnicy szkolenia zostaną podzieleni 
na dwie grupy językowe: a) I grupa językowa - język rosyjski - 4 osoby, b) II grupa językowa - język angielski - 6 osób. Zamawiający zastrzega prawo do zmiany ilości osób w poszczególnych grupach językowych. 4. Program szkolenia winien być opracowany w oparciu o rozporządzenie MPiPS z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 ze zm). 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia szkolenia w wymiarze 150 godzin zegarowych, obejmujących zajęcia teoretyczne i praktyczne: 
w tym 80 godzin zegarowych zajęć z zakresu sekretarki oraz 70 godzin zegarowych zajęć 
z zakresu języka obcego. Wymagana podstawowa tematyka szkolenia: a) moduł obsługi sekretariatu (80 godzin zegarowych) obejmujący następujące zagadnienia: - organizacja pracy sekretariatu, - istota i obieg informacji, - zasady prowadzenia terminarza, - prowadzenie korespondencji, w tym układy graficzne pism, korespondencja przychodząca i wychodząca, - zasady sporządzania pism, protokoły, sprawozdania, notatki służbowe, - efektywne zarządzanie czasem, w tym organizacja czasu pracy, ochrona czasu pracy przełożonego, - formy i zasady sporządzania zaproszeń, - przygotowanie sali obrad i niezbędnych materiałów, - przechowywanie akt, - przepisy BHP i ppoż., - skuteczna komunikacja z przełożonymi i klientami, - zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej, - przyjmowanie interesantów, - kreowanie odpowiedniego wrażenia i klimatu rozmowy z klientem, - profesjonalna autoprezentacja, w tym wpływ kultury osobistej sekretarki na wizerunek firmy - obsługa komputera oraz nowoczesnych urządzeń biurowych: pakiet biurowy, w tym edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, obsługa poczty elektronicznej, obsługa Internetu, rodzaje komunikacji komputerowej, praca w sieci lokalnej, 
w tym korzystanie z zasobów sieciowych, komunikacja w sieci lokalnej, obsługa urządzeń w tym m.in. telefax, kserokopiarka, skaner, dyktafon, urządzenie wielofunkcyjne. b) moduł języka obcego (70 godzin zegarowych). 6. Szkolenie powinno być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu chyba, że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar szkolenia. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne, liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. 7. Zaleca się, aby zajęcia odbywały się w okresie 
od poniedziałku do piątku, w godzinach od 800 do 1600. 8. Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia powinny zostać zrealizowane na terenie miasta Olecko. 9. Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne powinien posiadać pomieszczenia sanitarne i socjalne, gwarantować naukę 
w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie 
i pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) zapewnienia w trakcie trwania szkolenia warunków zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowymi, 
b) ubezpieczenia, osób wskazanych przez Zamawiającego, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia 
i z powrotem. Zamawiający dokona refundacji poniesionych kosztów za ubezpieczenie osób szkolonych na podstawie kserokopii polisy ubezpieczeniowej i wystawionej przez wykonawcę faktury/rachunku. c) zapewnienia niezbędnych materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia adekwatnych do treści szkolenia, umożliwiających prawidłowe przygotowanie 
się do egzaminu końcowego tj. co najmniej dwa podręczniki związane z tematyką szkolenia 
(tj. literatura obejmująca tematykę pracy sekretarki, literatura obejmująca tematykę języka obcego), notatnik formatu A4 zawierający co najmniej 50 kartek, 1 długopis, 1 zakreślacz, 
1 teczka, segregator formatu A4, prezentacje i konspekty z przeprowadzonych wykładów w formie papierowej. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia 
za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia, 
d) sprawdzania efektów szkolenia, e) sprawowania nadzoru wewnętrznego nad szkoleniem, służącemu podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, f) stosowania logowania materiałów szkoleniowych, wydanych dokumentów oraz oznakowania sal wykładowych logotypami Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z informacją o wspołfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego a także wizualizacją projektu w ramach, którego realizowane jest szkolenie, 
g) zapewnienia uczestnikom szkolenia poczęstunku (ciastka, kawa, herbata, cukier, woda) 
w trakcie trwania przerw, podczas realizacji zajęć, 11. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem, sprawdzającym nabyte wiadomości i umiejętności praktyczne. Egzamin może stanowić część programu szkolenia. 12. Po ukończonym szkoleniu wykonawca wyda uczestnikom szkolenia: 
a) zaświadczenie o ukończeniu szkolenia pn. Profesjonalna sekretarka z językiem obcym, zawierające, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko 
oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę 
i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. W przypadku wydawania zaświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186) należy dołączyć do niego suplement zawierający informacje odnośnie okresu trwania szkolenia, tematów 
i wymiaru godzin zajęć edukacyjnych, numer z rejestru zaświadczenia do którego suplement 
jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową, b) certyfikat 
o ukończeniu szkolenia pn. Profesjonalna sekretarka z językiem obcym z wizualizacją projektu Kierunek praca.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie dysponowania potencjałem technicznym warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje do realizacji zamówienia: a) co najmniej jedną salą szkoleniową o powierzchni co najmniej 40 metrów kwadratowych, z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego, wyposażoną w rzutnik multimedialny, flipchart lub tablicę, skaner, telefax, skaner, dyktafon, urządzenie wielofunkcyjne, stanowiska komputerowe w ilości odpowiadającej liczbie uczestników szkolenia z dostępem do Internetu
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje do realizacji zamówienia co najmniej: a) do prowadzenia zajęć z zakresu nauki języka angielskiego co najmniej jedną osobę posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w nauczaniu języka angielskiego, oraz b) do prowadzenia zajęć z zakresu nauki języka rosyjskiego co najmniej jedną osobę posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w nauczaniu języka rosyjskiego, oraz c) jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe tożsame lub podobne pod względem zawartości merytorycznej do przedmiotu zamówienia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa 
w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją 
    o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji 
    o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru 
    lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału 
    w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

1. Wzór anonimowej ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia; 2. Wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia Profesjonalna sekretarka z językiem obcym, zawierający, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. W przypadku wydawania zaświadczenia zgodnego ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186) należy dołączyć do niego suplement zawierający informacje odnośnie okresu trwania szkolenia, tematów i wymiaru godzin zajęć edukacyjnych, numer z rejestru zaświadczenia do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową; 3. Wzór certyfikatu o ukończeniu szkolenia pn. Profesjonalna sekretarka z językiem obcym z wizualizacją projektu Kierunek praca

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 2. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, 3. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 80

2 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: a)rekrutacji mniejszej liczby uczestników szkolenia w stosunku do zakładanej liczby uczestników, dopuszcza się zmianę liczby uczestników, a co za tym idzie wynagrodzenia wykonawcy, biorąc pod uwagę jednostkowy koszt szkolenia osoby. W tej sytuacji wynagrodzenie należne wykonawcy będzie stanowiło iloczyn rzeczywistej liczby osób biorących udział w szkoleniu oraz kosztu szkolenia 1 osoby wskazanego w ofercie wykonawcy, b)w sytuacjach losowych, jakie mogą wystąpić po stronie osób stanowiących kadrę dydaktyczną, dopuszcza się możliwość dokonania zmian w składzie kadry dydaktycznej. W takim przypadku wykonawca powinien zapewnić osoby na zastępstwo o równorzędnych lub wyższych kwalifikacjach. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.pup.olecko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, pok. 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 
19-400 Olecko, pok. nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu 
ze środków Unii Europejskiej:
 Projekt Kierunek praca współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, 
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej 
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone 
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: 
nie

Załączniki
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia(14) (pdf, 225 KB)
Zamówienie o wyborze oferty najkorzystniejszej (pdf, 110 KB)
Załącznik nr 1 do SIWZ(15) (docx, 161 KB)
Załącznik nr 2 do SIWZ(15) (docx, 145 KB)
Modyfikacja SIWZ(2) (pdf, 109 KB)

Partnerzy

Na skróty

 Przejdź na górę