Nr sprawy: OA.240.1.2016.IW
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro
zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro
zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
Powiatowy Urząd Pracy w Olecku zaprasza do składania ofert, w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest zakup samochodu osobowego fabrycznie nowego z rocznika 2016- dla Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
- Nazwa oraz adres Zamawiającego
Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
ul. Armii Krajowej 30
19-400 Olecko
NIP: 847-140-73-95
REGON:510934021
e-mail: biuro@pup.olecko.pl
tel.:87/520 30 78
fax:87/520 27 46
dni i godziny pracy Urzędu: poniedziałek-czwartek, od 7:30 do 15:30; piątek, od 7:00 do 15:00
- Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego przy wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty 30 000 euro (netto), wyłączonego ze stosowania ustawy Pzp na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 ) prowadzonego na podstawie rozeznania rynku oraz obowiązującego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku Regulaminu w sprawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro.
- Opis przedmiotu zamówienia
Zakup samochodu osobowego fabrycznie nowego z rocznika 2016- dla Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku – zgodnie ze specyfikacją techniczną będącą załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego
- Termin wykonania zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.
- Warunki płatności: przelew 14 dni po zrealizowaniu zamówienia i otrzymaniu faktury VAT
- Kryteria wyboru oferty
Wykonawca określi cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia na załączonym do zaproszenia ofertowego formularzu ofertowym według zasad określonych w sposobie wypełniania tego formularza.
Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena oferty ( c) -100 %
Punkty będą przyznawane wg wzoru:
cena oferowana najniższa
C = ---------------------------------- x 100
cena oferty badanej
O wyborze oferty najkorzystniejszej zadecyduje najwyższa liczba uzyskanych punktów. Pod uwagę brane będą liczby zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty powinna być podana w PLN. Oferta powinna uwzględniać wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i obejmować wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Osoba uprawniona do kontaktu:
Iwona Wojnowska, tel. 87/520 30 78 wew. 241
e-mail: i.wojnowska@pup.olecko.pl
poniedziałek-czwartek, od 7:30 do 15:30; piątek, od 7:00 do 15:00
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
- Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone poniżej i dotyczące:
6.1.1 posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Zamawiający ocenę spełnienia w/w warunku dokona metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia ofertowego.
6.1.2 posiadanie wiedzy i doświadczenia
Zamawiający ocenę spełnienia w/w warunku dokona metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia ofertowego.
6.1.3 dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym
Zamawiający ocenę spełnienia w/w warunku dokona metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia ofertowego.
6.1.4 dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Zamawiający ocenę spełnienia w/w warunku dokona metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia ofertowego.
6.1.5 sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający ocenę spełnienia w/w warunku dokona metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia ofertowego.
6.2 Warunkiem udziału w postępowaniu jest przyjęcie w rozliczenie samochodu osobowego marki Skoda FABIA 6 Y, numer nadwozia – TMBPV46Y244093081, pojemność/moc silnika - 1198 cm³, rok produkcji 2004, liczba miejsc-5, przebieg 199 138 km z podaniem kwoty do rozliczenia.
Zamawiający ocenę spełnienia w/w warunku dokona metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia ofertowego.
Zamawiający dopuszcza możliwość obejrzenia samochodu w siedzibie Zamawiającego.
Wykonawca, który nie wykaże spełnienia wszystkich warunków zostanie wykluczony z niniejszego zapytania ofertowego, a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą.
- Wymagane dokumenty
- formularz ofertowy
- opis przedmiotu zamówienia- specyfikacja techniczna samochodu (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego)
- parafowany projekt umowy ( załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)
- Miejsce i termin składania ofert
Ofertę na Formularzu wraz z wypełnionymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 07.06.2016 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego, I piętro, pok. nr 14 (sekretariat), w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko. Koperta powinna być zaklejona i opisana jak niżej:
„Oferta na dostawę samochodu osobowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku".
Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert tj. 07.06. 2016r., godz. 09:30
Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez Wykonawcę lub Pełnomocnika.
- Termin otwarcia ofert: 07.06.2016r., godz. 09:30
- Termin związania z ofertą
Termin związania z ofertą wynosi 45 dni.Bieg terminu rozpoczyna się z upływemterminu składania ofert.
- Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz zamieści informację na stronie internetowej oraz w miejscu publicznym w swojej siedzibie.
- Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie- zgodnie z wzorem umowy załączonym do zapytania ofertowego- załącznik nr 3
- Unieważnienie postępowania
- Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli:
b) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą.
- Załączniki do zapytania ofertowego